Väntar

Jag tror jag kommit in i en Olsen twins stage igen.. Gör det någon gång varje år. Såg nämligen New York Minute igår (tumblrs fel) och nu vill jag se fler.. Haha. Får se hur det blir. Har ju mycket fritid nu då typ alla lektioner slutar.

Sitter för övrigt på bröllopspalatset i Degerfors och väntar på att min klänning ska bli klar. De håller på att syr den just nu så.. Den är iaf aaasfiin och sitter bra. I love it! Fan mindre än två veckor kvar nu.. Tiden rinner iväg som fan. Gäller bara att hitta på saker att göra de sista veckorna hahahh. Många drar på studentresa liksom. Men något ska väl hittas på.

Lyckades för övrigt sticka mig själv med nålen i klänningen när jag skulle ta av den. Säger såhär: AAJ!

Sista inlämningen igår - I'm free!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0