missed me?

Sandra tvingar mig att jag ska blogga igen, då jag inte skrivit något här sedan oktober. Oops. så för att hon ska få sin vilja igenom tar jag listan som hon började med. Så jag har någonting att blogga om i 30 dagar, bra va?
 
här är listan i alla fall:
 
Dag 1 - Min favorit serie
Dag 2 - Mitt favorit djur
Dag 3 - Fem saker du kanske inte vet om mig
Dag 4 - En låt med många minnen
Dag 5 - Något jag vill ha
Dag 6 - Det här språket vill jag tala flytande
Dag 7 - Fem dåliga vanor
Dag 8 - Vart jag vill bo
Dag 9 - Mina favorit skor
Dag 10 - En bild på min handstil
Dag 11 - Min bästa vän
Dag 12 - Det här älskar jag med mig själv
Dag 13 - Så här är jag i skolan
Dag 14 - Det här får mig att gråta
Dag 15 - En person som alltid gör mig glad
Dag 16 - Min favorit färg
Dag 17 - Bästa resan utomlands
Dag 18 - Det här får mig att skratta
Dag 19 - Det här gör jag aldrig om
Dag 20 - Bästa filmen
Dag 21 - Min första tanke när jag vaknade idag
Dag 22 - Det här drömde jag om inatt
Dag 23 - Så här vill jag leva som gammal
Dag 24 - Vad mina barn ska heta
Dag 25 - Mitt favorit ställe
Dag 26 - Någon jag vill träffa just nu
Dag 27 - Min favorit låt
Dag 28 - Min profilbild på Facebook
Dag 29 - Min största fobi
Dag 30 - Bild på mig och min bästa vän


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0