Favorit serie

Ojojoj, jag som ser så mycket serier. Ska jag välja en favorit? funderat på det här ett tag. Tänkte Vampire Diaries först, men den är inte direkt en favorit. Sedan finns ju Vänner, Pretty Little Liars och Once Upon a Time och alla andra som jag ser. Men sedan tänkte jag min absoluta favorit genom alla år, och då kom jag fram till: Charmed, eller Förhäxad som den heter på svenska.
 
Det var den första serien som ajg verkligen fastnade för, ever, och jag kan se om den hur många gånger som helst. Och kom igen, Piper och Leo? Kommer alltid vara mina OTP (one true pairing, jag har varit på tumblr för länge), dessutom är Piper min favoritkaraktär någonsin.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0