thursday

känns inte som jag gör så mycket längre, haha. I stort sett inte gjort ett skit idag.. förutom sett antm (för en gångs skull vann min favorit!!) och so you think you can dance.. samt spelat sims i evigheter hehehe. Blir väl så när man är ledig.. Men behöver hitta på nåt snart. får väl se vad..

Annars sitter jag bara och tänker på min nya bokidé.. Har fastnat i karaktärsbeskrivandet så började lite smått på prologen förut.. och ja, det går väl.. framåt hahaha. Kommer säkert bli mycket ändringar längre fram men what the hell, jag började för en månad sen! Kommer ju bli mycket mer research och mer karaktärer (har just nu sju st med mina två huvudkaraktärer, väldigt få)

uhm.. ja.. har fortfarande ingenting att skriva hah.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0