weird things

Detta var otroligt svårt, för de saker jag gillar känns inte alltid "konstiga", utan mer vanliga...

Milkshake + strips
Att ta pommes frites från McDonald's och doppa dem i deras egna milkshake är otroligt gott. Var längesen jag gjorde det nu.. Men jag spenderar min tid på mcdonald's att doppa strips i milkshake när jag beställer det.

Cliffhangers
De är otroligt irriterande, men jag gillar cliffhangers. I tv-serier är det inte lika jobbigt som det är när man läser en bok... Cliffhangers i böcker är HEMSKA, speciellt när man vet att nästa bok inte kommer förrän om ett halvår, om inte mer. Det är egentligen lika jobbigt om man har nästa bok precis bredvid sig, redo att fortsätta. Cliffhangers är jobbiga oavsett... Men som sagt, jag gillar dem. Bland annat för att jag vet att det kommer en fortsättning.

Skrattgropar
Lovar, jag är såld på killar med skrattgropar. Och det är lika snyggt på tjejer! En skrattgrop eller två, spelar ingen roll. Är alltid lika avundsjuk på dem som har det ):

Brittisk dialekt (Charlieissocoollike får representera denna)
Den mest skönaste och underbaraste dialekt som finns! Underbart när alla säger "love" när de pratar med en. Kan sitta och lyssna på en engelsman i evigheter. Ännu bättre om den är från typ norra england, med liiite bredare dialekt. Inte lätt att höra allt men det är awesome i alla fall!

Prata med min katt
han jamar, jag pratar, han jamar, jag pratar osv. Jag hittar på någonting som han sen svarar på - och jag säger något tillbaka om vad han "sagt", ganska roande faktiskt. Är nästan som att prata med mig själv, eftersom jag hittar på det han säger också.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0