soft kitty, warm kitty

Då var det dags för dag två! Otroligt att jag kom ihåg det här, samt att jag faktiskt orkar. Blir nog sängdags sen..

1. iMac - För att jag väldigt, väldigt, väldigt gärna vill ha en. Nu direkt, om det skulle gå. Har sagt att jag ska skaffa en så fort min laptop ger upp. Men det lär vara ett tag kvar. Kanske. Sedan ska jag faktiskt ha råd med en imac också.. Jobbigt dyra de är.
2. Mojito drink - Ja, jag vill faktiskt ha en mojito just nu. Satt på flygplatsen i söndags och försökte bestämma mig om jag skulle beställa en efter att vi ätit klart eller inte. Gjorde det inte. Ångrar det beslutet nu..
3. The Golden Lily - Uppföljaren till Bloodlines, skriven av Richelle Mead. Boken kommer inte ut förrän i sommar tror jag, men jag vill ha den NU NU NU!! Jag vill leva mig in i Moroi/Dhampir världen igen <3 dreggla över Adrian och Dimitri och hoppas att Rose gör en appearance. Ge mig sommar.
4. TBBT t-shirt - En awesome tröja med "soft kitty" låten på, som är med i The Big Bang Theory. Inte jätte nödvändig att ha kanske, men den är sööööt!
5. Marabou grädd nougat - För att det är den veckan nu. Behöver ingen annan förklaring.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0