tjolahopp

Ja här vare.. dött.. haha. sorry! Livet som arbetslös typ suger.. har inte gjort någonting alls de senaste.. damn, tre veckorna. eller jo något har jag gjort, men ingenting som.. är intressant. eller nåt. Har helt enkelt inte haft någonting att skriva här.
 
Var iaf till arbetsförmedlingen i måndags. yay. not. Sen dagen efter, igår, kom pappa hem och sa att han fixat jobb åt mig. MOHAHA! extrajobb bara nu under sommaren men.. det är ju någonting! PENGAR! sen när jag.. kommer börja är en bra fråga. Bara vänta och seee...
 
Nej men nu ska jag ta och titta på två avsnitt av Teen Wolf, sen sova. kanske blir tre avsnitt.. we'll see.
btw, varför har jag inte märkt hur snygg Dylan O'brien är förrän jag börja titta? daaaaaaaaaaaamn <3
 
ps. omg, har de taggar här nu?!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0