OS OS OS

soo.. Jag kom in på Litteraturvetenskap här i Karlstad, thank goooood! har någonting att göra i höst - yay!
Nackdelen är att kurslitteraturen är D Y R ! och jag som redan är pank liksom -.-' menmen, betalas när jag kan helt enkelt hahah.

För övrigt är det mycket OS nu.. med en idrottsgalen pappa är det bara OS på tv (undantag med allsången.. hahaha) men jag klagar väl inte så mycket direkt. Handbollen är iaf awesome just nu - SVERIGE I SEMIFINAL!! kunde inte se matchen igår - var hos Linnea - men det var nog bra för jag skulle ha varit ett nervöst vrak hela matchen haha. tittade på den idag istället, och jäävlar! skulle velat vara där!

Imorgon är det jobb igen. Måste komma ihåg att ringa han som lägger mitt schema också.. är ledig helg men måste jobba i alla fall lördag (det är långt ifrån rent efter två dagar). Sen ska jag nog till mamma på lördag också, de har skaffat en kattunge. måste se den juuu!!! så söööta. Kameran följer nog med då också hehehe

Fick också två nya bokhyllor idag som vi håller på att sätta ihop, äntligen ska jag få plats med alla böcker! få lite ordning och reda. Ska nog sätta mig och fixa allt det imorgon efter/innan CV-skolan.

Får lön denna månad, finally! Om den är hög nog, blir det nog en sådanhär lite längre fram:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0