augusti

helt plötsligt är det augusti.. om två dagar får jag svar från universitetet.. iih..

Igår fyllde farmor år, så blev att fira henne på eftermiddagen! (: jobbade innan det och var den sista som kom till farmor.. när jag brukar vara den första med pappa haha, lite udda var det allt. Blir lite mycket jobb nu denna månad, det gillas. Var på bussgaraget och städade denna vecka. åtta timmar om dagen - SCORE! dock kommer ordinarie städerskan tillbaka på måndag så .. blir att fortsätta städa lunchrummet vid torget istället.. fick vara ledig den här helgen (undra hur det ser ut där idag......?) så ska passa på att CHILLA!

bild från studenten. En bild som JAG blev bra på, sen tittade jag på alla andra.. och ja. ni ser själva.
den är icke redigerad förresten..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0