the day after remembrance day

Ännu en helg, denna vecka har gått hur fort som helst! Nästa vecka har jag skriftliga svenska nationella också.. Shit, vill inteee! Har inte muntligt förrän 2 december.. Får börja förbereda den snart för - smarta jag - ska gå på studentfesten den FÖRSTA december (dagen efter jag fyller år, jag måste!) Det är maskerad också så har väldigt mycket problem att komma fram till vad jag ska klä ut mig till.. Det kommer väl fram snart.

Idag ska jag se mid-season finalen av Vamprie Diaries.. Sen en väntan till 5 januari, alldeles för långt (men inte längre än sommaruppehållet, tack och lov för det) hoppas det är ett bra avsnitt!

Är också nästan klar med 2 kapitel i min bok (projektarbete), står just nu still i mitt huvud men några meningar till och kapitlet är klaart! Sen börja direkt på kapitel tre..

Mah boys



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0