struntprat

det jobbiga med böcker ibland... Är att det inte alls blir som man vill. Satt och läste igår (jag tror det var igår jag läste den... håller inte koll längre.) och så hände det något som jag inte alls ville, fick liksom den där "jag vill sluta läsa här och nu" känslan.. Dock gjorde jag ju inte det då (rent utav omöjligt att sluta läsa).

Meeen.. blev nästan bättre i boken efter, hehe. Men det betyder inte att jag småhatar författaren lite för att.. hon.. gjorde sådär.. (: hehe. Tur det finns en annan i boken man kan vara småkär (ok, super-duper-kär) i istället.

Och ja jag vet, jag är beroende! (skyller på Ida)

oh förresten.. Blir faster i juli!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0