2011-08-12

för en timme sen var jag på g och gå och lägga mig.. men jag blev fast och nu pratar jag med en kompis (om man nu kan kalla henne det...) på twitter om helt random stuff hahaha. kom in på våra klasser nu (hon går i parallel klassen) av någon konstig anledning haha. men det är skoj! så lär väl gå och sova när vi typ pratat klart haha. får se hur det går. Det håller mig i alla fall från att ha en "tänkar-kväll" som jag kallar det. och det är bara bra! För det pallar jag inte just nu.

Mindre än 2 veckor kvar till skolan börjar, ser både fram emot det samtidigt som jag verkligen inte gör det.

Hoppas vi kan åka till Arvika i helgen.. behöver något och göra. Och vill gärna träffa morbror + kusiner igen! Var längesen.

Såg teen choice awards i måndags också (damn, längesen) och TVD vann 5 st! :D Och jävla twilight kom för en gångs skull inte och vann typ allting (tror de vann.. en?) och HP slog hem hela SJU! MOHAHAH!

update: twilight vann 3.... (räknar inte med choice vampire) de tog inte med alla i livesändningen, typ rabbla upp bara. Men robert pattinson borde INTE ha vunnit choice vampire. pft. ian, nina, och paul är alla tre mycket bättre vampyrer!

(och dessa för jag är lite tumblr beroende.. igen)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0