söndagskvällsbabbelsak

Jag förstår inte vitsen med att ha VMA på en söndag.. liksom.. SKOLA?! De har aldrig tänkt på att det går och ha såna awards på lördagar eller fredagar liksom..? Ok visst, det är ganska tidigt i USA där det sänds.. Men om dem sänder det på lördagar kanske så skulle kanske fler kunna titta, sådeså! (just saying.)

Nu ska jag ta mig i kragen och försöka skriva klart samhällen... Är inte trött så lär kunna bli uppe ett tag. Imorgon är det skolkort och kort skoldag. Kommer gå trots min jävla hals.. Sen kan man ju alltid skippa tisdag om jag verkligen inte orkar heh.

Skolan tror liksom liiiite fel när dem tror att man blir mindre stressad om man läser Sam A på en termin? Och sen naturkunskap A på en termin.. Bara för att få mindre lektioner.. pft. mer arbete fan. (just saying.)

jag är förresten jäääävligt trött på allting som har med valet och göra -.- (här har man liksom två skolarbeten om just valet - i två olika ämnen.)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0