prat.

Tydligen visade dem inte VMA live igår, eftersom det går idag.. Hah. Då kommer säkert alla svärljud vara pipade ju.. NOOOOO! *överreagera* Men jag kan iaf se det! MOAHAH-

Fick lite damp förut på word som inte sparat mitt Samhäll arbete.. Så jag fick skriva om allting. skoj? nope. Kom på också att jag måste sitta och skriva på mediakunskapen hela eftermiddagen i morgon, skoj? Nope. tur att man slutar 12.35 då. Måste också in tidigare till skolan för att skriva ut Samhällen. Skoj? Nope.

Pratar om ingenting just nu känner jag. Men jag hittar inget om vad vänsterpartiet tycker om energi just nu så jag.. roar mig med det här. helt enkelt.


tebbs in the dark..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0