lista.

  1. Kan börja med: Har troligtvis en vagel vid ögat och det gör ONT SOM FAN!
  2. Då har jag uttryckt mig om det..
  3. Jag har tråkigt, så det får bli en lista.
  4. Har liksom ingenting att skriva om.. Försöker komma på något.
  5. Tänkte skriva på min svenska uppgift, men fick så jävla ont...
  6. Så jag orkar typ inte koncentrera mig på någonting alls.
  7. Jag tycker att The Vampire Diaries dvd'n kan pluppa ner i postlådan snart...
  8. Kommer nog inte bli en så lång lista trorja..
  9. Shit, behöver en bild kanske..
  10. Får leta upp någon.
  11. Gosh vad uttråkad jag är!!!!
  12. Och nej, jag tänker inte skriva på svenskan.
  13. Kan lika gärna sitta typ hela dagen imorn.
  14. Gaaaaaah vad det gör ont..
  15. Och jag ska klara av att koncentrera mig på en film.. hah... -.-
  16. Har kommit fram till att enda nackdelen med Dougie.. är att han röker..
  17. Lite random fakta sådär..
  18. Nytt spel på facebook.. vänta jämt.
  19. Konstigt spel o.O
  20. Oh! kan dreggla lite på in loveourlove kläderna.
  21. Fast det går ju fort..
  22. Problem jag har alltså.
  23. Läsa...
  24. Nej då blir jag trött..
  25. Måste vara uppe 01.00 nämligen..
  26. But it's totally worth it!
  27. Nu blev det engelska helt plötsligt.
  28. Ok, får ta och sluta nu..
  29. På nästa.
  30. Sådär, stopp... aaaj..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0