"detta fält måste fyllas i"


stämningsmusik såhär på kvällen.. typ.. älskar låten <3

Ibland går tiden lite väl fort... Nu har jag ju i och för sig tittat på Gossip Girl och 90210 i sammanlagt 83 minuter ungefär.. ett avsnitt vardera. Här gör man allt annat förutom skolarbete liksom - som vanligt. Jag kommer typ gå under när vi ska börja sluta fem både måndagar och tisdagar.. kommer inte ha tid med nåt känns det som..

Börjar i alla fall komma igång lite med skrivandet, och jag borde egentligen vara på g till sängs men.. Ja.. Här sitter jag. Är van att vara helt dödstrött på onsdagar ändå, så ska nog inte.. vara så farligt. (förutom att spanska är första lektionen imorn..)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0