yesterday - today

Igår kväll:
  • fick panik 100 gånger om när jag såg på det nya Vampire Diaries avsnittet
  • Tittade Idol, hade tråkigt as usual
  • råkade somna under reklamen vid resultatshowen på idol...
  • vaknade 1.24
  • tittade vem som åkte ut på hemsidan - blev otroligt irriterad.
  • gick och la mig.
-idol klag-
Geir klarade sig.. IGEN!! MOT DANIEL?!?!?! Jag hatar verkligen alla 30+ kvinnor som sitter och röstar non-stop på den där jävla Geir så fort han kommer i botten -.-  Bara för Daniel tog en fartig låt - för att visa att han kan sjunga fartigt - så åkte han ut.. GAAH! Daniel är så lugnt mycket bättre! Helvete. alla mina favoriter åker... (ok, minnah kom tillbaka tack och lov..)

Idag:
  • Städat skrivbord, nattduksbord, bland mina filmer, sista garderoben och allting ovanför garderoberna.
  • snart få äta farmors älskade hemgjorda köttbullar <3
  • börjat skriva på önskelistan
  • slappa gärnet - hur schleten som helst.
  • försöka se en film utan att somna
  • längta tills måndag då Super City öppnar och jag kan ladda ner ABOVE THE NOISE!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0