eyes in the dark

LISTA :D
  • jag är inte trött, men borde vara det.
  • jag har otroligt tråkigt.
  • kan inte sluta lyssna på End of the world.
  • kan inte sluta titta på TVD fanvideos.
  • vill ha fredag typ.. NU!
  • hade det bra i Arvika.
  • min kusin (14 år) är btw snart längre än mig..
  • sa åt honom att inte växa mer hehehe.
  • får fan ta klackarna nästa gång jag ser han!
  • nu blev jag hungrig också....
  • oh, min andra kusin (lika gammal) har flyttat från arvika till stan.. MOHAHA :D
  • ska överraska honom med att komma dit någon gång
  • han tyckte inte att jag skulle smsa innan liksom..
  • så överraska blir det!
  • någon gång..
  • han skulle vara där till helgen, kanske då?
  • nu babblar jag bara på här..
  • fan vad listor är sköna att göra ibland!
  • jag har förresten skrivit upp 14 filmer jag måste se.
  • som jag inte sett alltså..
  • eller jo, Schindler's list har jag sett. men behöver se om den.
  • nu vet jag inte vad jag ska skriva mer ju..
  • nej står helt.. still..
  • ska fortsätta lyssna på end of the world ett tag till, sen se film.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0