mmm... marabou

lördagskväll och inge och göra.. Ska välja film att se sen ska jag alldeles strax sätta mig och se på Behind the noise på supercity (sa ju att jag flyttat dit). har laddat upp med cola, chips och marabous vit choklad! :D (som är jävligt god för övrigt..)

Oh, städa ju rummet i tisdags/onsdags innan jag åkte till mamma eftersom huset skulle besiktas och en fotograf skulle komma och ta kort på alla rum. Jag har nästan ingenting framme.. och jag ska hålla det såhär under visningarna också, hur fan ska jag lyckas? Enda jag har på golvet är en matta.. haha, brukar vara kläder över halva golvet annars.

Nu ska jag sluta babbla och börja titta!

spegelvänd jag vet, orkade inte vända den.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0