trött tebbs

var på en teater på alsters herrgård idag om gustaf fröding... med en person, 3 marionettdockor och en till person som spelade dockorna.. kan säga att det enda jag fatta var att den handla om gustaf fröding.. Sen var det SVINKALLT där inne och jag höll på att somna i slutet, blev ett "FINALLY" när det var slut. Var där 12.15 typ, för läraren hade sagt förra veckan att mellan 12.30 och 13.30 så ska vi äta där ute.. Men nej. Tydligen så bestämde de på morgonen (lyckat då min första lektion är 12.40) att vi skulle ta en baguette i skolan och äta där.. tackar för den. Thank god gav snälla linda mig sin baguette haha! Var vrålhungrig liksom.

nu är jag dödstrött och ska ta och se Free Willy 4! (:  börjar 13.45 imorn.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0