bra/dåligt och pics

dagens problem/saker jag stör mig på:
- spotify reklamerna (går inte att gilla dem)
- att svenska rapporten ska vara klar på tisdag och jag har ingen bok källa
- matte provet gick absolut urdåligt...
- sen kunde jag knappt komma ut när jag var klar, hanna fick resa sig så jag kunde gå förbi henne.
- min dator är fortfarande sönder och går den inte laga måste jag köpa ny...
- men med vilka pengar?
- det var jätte soligt i morse men när jag slutade så regnade det..
- jag vet inte vad jag ska göra i helgen
- men jag måste verkligen göra skolarbete
- denna dator är liten...............

det som är bra just nu:
- jag har 5 dagars helg, börjar på tisdag igen
- att jag har klippt mig efter 3 månaders tjat
- äntligen fått tillbaka min oth dvd av ida
- pappa är hemma
- fick TRE nicholas sparks böcker
- läste ut den ena för en timme sen.

bjuder på dessa, är från typ februari eller något haha! jag och linda hade tråkigt indeed. hade glasögon på mig den dan också.. uuh. aja, kortfattat:
Linda och Therese hjärta photo booth







och, my new haircut (crappy cam bilder):




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0