kvällslista

  1. börjar positivt: G PÅ NP I MATTE!
  2. har ingen matte förrän torsdag igen
  3. jag borde egentligen fortsatt med historian idag...
  4. men jag pallar inte heheheh
  5. måste ta korten till foto uppgiften också..
  6. och jag har muntliga spanska på måndag.. iiih
  7. kommit fram till att historian är det absolut sista jag kommer lämna in.. sen no more! YAY
  8. längar som faaaaan till sommarlovet känner jag
  9. sen ska vi lämna in alla böcker nästa torsdag, freedom <3
  10. den torsdagen börjar jag även 11.50 och slutar så fort jag lämnat in böckerna, nice va?
  11. mors dag på söndag och jag vet inte vad jag ska ge henne. creds.
  12. varför ska spirit låtarna vara så jääävla fina?
  13. gosh I love them..
  14. ska man våga använda klackarna någon gång..? HAHA
  15. ish jag börjar bli trött
  16. ska se free willy sen, aslängesen!
  17. och jag ska upp ioch duscha halv nio imorgon hahahah lyckat (:
  18. jag vet snart inte vad jag ska skriva mer...
  19. under the sea *sjunga*
  20. JO! har VG i betyg i estetisk verksamhet
  21. nu kanske det räcker snart... måste sluta på ett jämt tal
  22. eh kom på nåt...
  23. alltså kärlek till spotify förresten...
  24. hat till spanska inbördeskriget
  25. förstår förresten inte varför alla håller på med sina jävla longboards -.-'
  26. SHA LA LI SHA LA LA! -.-  det kommer jag få höra pappa sjunga i evigheter alltså
  27. nej, på 30 slutar jag! :D
  28. måste hitta översättning till Israels låt!
  29. den var så jävla fin, men jag fatta ingenting :D
  30. nej nu går jag, adios


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0