helvetesjävladator

så, jag hatar min dator just nu. Jag gjorde världens tabbe i morse och spillde linsvätska på tangentbordet.... sen när jag skulle skriva senare (jag skulle faktiskt in på bloggen då!) så funkade inte typ... halva sidan av tangentbordet. m n b k l ... funka inte. inte ? = ) heller... och o blev po av någon anledning.. i alla fall. stängde av, åkte till skolan. när jag kom hem kom jag på att jag inte kan komma in på datorn överhuvudtaget om tangenterna inte funkar, då en av bokstäverna som är med i mitt lösenord... inte funka. och gissa vad: DET FUNKA INTE! jag prövade den där.. skärmtangenbordet.. men då började allt bli helt cp och jag stängde av i panik. när jag starta: PIP PIP PIP PIP PIP. och så har det varit sen dess...
och jag som tänkte formatera den imorn... GAH, inte ens hunnit spara allt! det viktigaste har jag men... ändå! gaaaaah. Tur att man kan sno pappas dator i alla fall...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0