dream

varför ska.. drömmar vara så irriterande konstiga men ibland bara helt enkelt irriterande när man vaknar? haha.
Drömde att jag skulle gifta mig (det finns en poäng i det här) inatt/imorse. jag var inte i kyrkan eller nåt.. (eller jo, fast i ett ... väldigt stort rum som hade en dörr intill själva kyrkan? weird jag vet) utan jag gjorde mig i ordning till bröllopet haha. Fast jag gick väl mest omkring i rummet och skrek åt alla att gå ut......... jag vet seriöst inte... jag tror fan jag drömde på engelska också O.O

Men till poängen: VARFÖR kan man inte se killen men ska gifta sig med?!?! samma sak var det en annan gång då jag drömde att jag gifte mig, och då drömde jag om själva vigseln!!!!!! Jag vill veta vem liksom hahahh. Är det någon rolig grej drömmar har, att man inte ska få veta vem man gifter sig med om man drömmer om det? .. isåfall är det väldigt elakt för det skulle vara kul och veta (:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0