dead zombie

jag vet... jag har varit lite död på sista tiden. Men vafan, har man 3 prov (5 om man räknar alla np delarna) och en redovisning på en vecka så har man rätt att vara död! Knappt rört datorn sen måndags liksom.. inte haft någon ork alls..

Svenska redovisningen gick iaf bra, vi fick prata i 5 min och vilken tid stannade jag på? (efter att fått lite panik då jag såg att jag pratat i 4.32) jo jag fick: 4.59. HAHA OH YEAH LIKSOM! I alla fall... Har np i spanska imorn. yaaay.. not. kommer totalfaila! Att jag inte pluggar utan bara lyssnar på musik och bråkar med movie maker (seriöst jag måste hitta nytt redigeringsprogram efter jag formaterat datorn....) är ju väldigt bra också. heh. men jag är faktiskt trött! Ett helvete att gå upp vid sju för att sen 8.30 gå ut och gå med stavar på idrotten i en timme... var fan jobbigt.

Men något positivt denna vecka: Ska på The Last Song på lördag! :D yaaaaaaay!

förresten.. nya google skrämmer mig.. Och vad är vitsen med att inte visa alla bilder?
Nu tänkte jag lägga upp en bild som har med plugga och göra men... Nej. Alldeles för tråkigt, blir en mcfly bild as usual! (jag ska bara hitta en)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0