punktform

när man inte orkar skriva en text - tar man det i punkter
  • varför ska torsdagar vara så jobbiga?
  • det är ju som vilken dag som helst...
  • bara det att det är dagen innan fredag
  • jävla skitdag
  • inget socialt folk heller
  • och då menar jag inga alls, jag var ju helt pepp på att sitta och babbla här
  • men nej.. då finns ingen att prata med istället
  • och nej, jag pallar inte skicka sms
  • så jag sitter fast här med min historia läxa som jag inte fattar
  • frågorna är fan för stora för att kunna svara på själv
  • goooooooooooood, en fråga kvar.....
  • varför kan han inte ge oss iaf något ENKELT?!
  • nej det går inte.. historia lärare alltså
  • väldigt mycket negativt känner jag...
  • men det skiter jag i - jag är negativ just nu.
  • jag har totalt glömt bort vad vi skulle göra till mediakunskapen också...
  • är det bra eller dåligt?
  • det är skitsamma.
  • ok NÅGON SOCIAL?!
  • nej fan jag går snart och lägger mig......
  • men jag börjar 10.30 imorn.. kan fan inte lägga mig nu
  • då kommer jag vakna för tidigt och bli trött för tidigt
  • jag vill ha en tatuering förresten...
  • oh herregud vilket samtalsämnesbyte
  • Tom får ta och säga deras 'secret projects' snart också
  • hur många har de nu... 5?
  • någon månad sen var det 2
  • de kommer på nytt hela tiden
  • vilket iaf är positivt!
  • bara det är något som.. man kan ha nytta av.. hah.
  • åter till tatuering - vart är spikat.. vad är inte spikat..
  • nej vi skiter i att snacka om det.. jag lär inte få än på ett tag
  • ibland önskar man allt att man var äldre...
  • eller i alla fall yngre så man slapp alla problem
  • vill klippa mig snart också..
  • jag ska nog sluta nu
  • vet att jag hade något mer som jag skulle skriva..
  • men det har jag glömt bort medans jag skrivit allt annat onödigt skit
  • tittade förresten början av filmen "saving private ryan" förut för jag hade tråkigt
  • så jääääävla bra
  • NU, är det sista punkten.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0