Jaaa..

Melodifestivalen.. vad kan man säga?
Satt och var asnervös efter alla jurysaker poängen, liksom skulle Darin få högst tittarpoäng så var det ju kört! Aldrig att Darin ska vinna liksom, iaf. Jublade då han bara fick 66 poäng eller vad det var.. Sen när Salem fick sina blev det inget jubel.... Sen när Anna fick flest: ................

Faktiskt väntat, men hade hellre sett Salem vinna..

I alla fall... Vet inte vad jag ska göra nu, se Alice i underlandet hade jag tänkt.. Så fort jag orkar gå och göra mig i ordning haha! Längtar tills jag får min bok också som jag beställde i onsdags, hoppningsvis kommer den på måndag <3

Nu håller jag knappt ordning på vad jag skriver - dags att se film! C ya


längtar :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0