5 st!

vet ni... Idag åkte jag 5 bussresor EN timme.. hur lyckat är inte det?
efter spanskan åkte jag med 3an in till stan typ.. 12.20 någonting, när jag kom till stan väntade jag på femman som skulle gå 12.40 (fatta segt det var och vänta!) åkte typ.. 4 stationer till John Bauer där jag mötte min kusin och fick ett plektrum (nödvändig visit jag vet) sen tillbaka till hållplatsen för att hinna med bussen tillbaka till stan. Tog 4an direkt därifrån för att komma tillbaka till skolan, men gick av vid 7/11 för att köpa en macka. Kom till skolan och märkte ett sms från hanna: vi behöver inte gå på svenskan

men nehe liksom.. då var klockan 13.15 så jag hann med bussen som gick 13.18 från stan... typ way, snacka om mycket buss!

en bild på våra fin fina orangea (stavas det så?) bussar (:
Bussen jag alltid åker med också HAH



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0