MTV movie awards


yes, igår/inatt var det ju MTV movie awards. Och eftersom jag är ledig idag så passade jag på att titta på det! (det börja 2 och sluta 5, solen var fan uppe när jag stängde av)
Fanns några höjdpunkter, bl.a. Sandra Bullock generation award, liksom vad gjorde Scarlett där?! hahahah. Sen kom det ju fram att hon liksom var där istället för Ryan Reynolds, och poff så blev det en kyss med henne och Sandra hahah så kul. Robert och Kristens kyss när de tog emot priset, Tom Cruise och Jennifer Lopez framträdande och Aziz såklart. Haha och när Will Farrel och jagharglömtnamnet hängde i linorna i taket hahah. Sen fick man se klipp från Harry Potter & the deathly Hallows + Eclipse.

vinnarna:
Best Kiss - Robert Pattinson & Kristen Stewart, New Moon (igen, go figure)
Best Villain - Tom Felton, Harry Potter & the half-blood prince
Best Female performance - Kristen Stewart, New moon (woow inte alls tippat...)
Best Male performance - Robert Pattinson, New moon (go figure)
Best Breakout Star - Anna Kendrick, Up in the air
Best WTF moment - Ken Jeong, The hangover
Best Scared-as-shit performance - Amanda Seyfried, Jennifer's body
Best Comedic Performance - Zack Galifianakis, The Hangover
Best fight - Beyoncé Knowles vs. Ali Larter, Obsessed
Best Movie - The Twilight Saga: New Moon (det är en okej film, men de andra var ju bättre!!!)
The Generation Award - Sandra Bullock
Global superstar - Robert Pattinson
Biggest bad-ass star
- Rain


Tom Cruise som Les Grossman hahah med robert


Twilight Saga: Eclipse


ok jag hittar inga fler videos hheh. Ok detta inlägg är en ursäkt för att jag ska slippa göra spanskan...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0