mitt i natten sådär

ska snart ta och se Remember Me tänkte jag. Är fortfarande lika trött som jag var i "morse", så känns som jag kommer somna innan halva filmen, haha. skulle vara lite typiskt mig.
Var okej dag igår iaf, satt ute på altanen från halv fyra till typ... elva-tolv, för då gick jag in och tittade på Spanien matchen som vi spelade in. Var svinkallt ute så jag lämnde dem där haha! Sen somna jag nästan under matchen (och jag spola igenom typ 40% av den) så gick och la mig. Vakna av hundens jävlans tassar mot golvet vid tio idag..... blev lite sur heh.

Och btw, känns faktiskt lite weird att helt plötsligt nästan titta på varenda match i VM (då jag bara var inställd på att se Spaniens matcher) när jag för endast 4 månader sen gick ifrån teven så fort pappa satte på fotboll .. Att bo med ett fotbollsfan i 17 år - and still going - smittar av sig hahah!

Nu... vet jag inget mer som jag kan skriva..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0