listaaa

  1. jag är trött
  2. skriver bara detta då tess tyckte jag skulle skriva blogg
  3. är hos henne btw... har jag sagt det?
  4. nej.. tror jag inte
  5. Är i alla fall gryymt uttråkad hahahhahahah
  6. och... nåt
  7. jag måste hitta bild
  8. jag hatar photoshop elements förresten
  9. och den här datorn
  10. och detta jävla irriterande tangentbord !!!!!!!!!!
  11. skriver fel hela tiden -.-
  12. nuu är bild klart iaf hahah
  13. denna lista kommer bli kort
  14. bara varnar liksom...
  15. 13 punkter senare..
  16. det... räcker nu (:


Kommentarer
Sandra :)

haha, jag var 1,58 för typ.. 4 år sen, så jag säger alltid att jag är typ 1,60. Observera TYP ;D hahah.

2010-07-02 @ 19:26:24
URL: http://sandwish.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0