back

ok jag fick lite ork nu HAHA, men knappt. är dööööödstrött! illa att sova till 12 en dag, för att sen lägga sig vid elva (en timme senare än vad jag skulle) och somna vid ett, för att klockan sen ska ringa 6.30 .... Ush.

men ja. Idag vare dags för den efterlängtande SKOLAVSLUTNINGEN! började 8.30, typ alldeles för tidigt egentligen hahah. Men ja, jag kom upp! var på bussen åtta.. fick oturen att få en bredvid mig innan Linas hållplats.. Typiskt liksom. Men sen gick hon bredvid mig av vid rudsskolan/nobelgymnasiet. men Lina hann inte hah, bussen var soppas full att en typ skyndade sig att ta platsen bredvid mig.. kul typ.

nu skippar vi det... Framme vid aulan.. försenat, smockat. beredd på knök in i aulan. men nej, första gången utan knök HAHA! Hamnade högst upp också, asbra utsikt! (:  Var typ okej.. förutom när några esteter kom upp på scen och körde en amatör version Heaven's on fire... Ingen bastrumma, refrängen var... USH, för att inte tala om verserna.. men ja. heh. rektorn prata och när hon var klar så var jag helt. "oh får vi gå?!" för man brukar liksom.. gå då rektorn pratat. men nej det var ett dansnummer till, faktiskt ett bra dansnummer. ficklampor! (:  Efter det (tog fan bara 30 min hah) så gick vi vidare till klassrummet.. Fick dricka - jag tiggde till mig colan direkt, heh. faila och öppna den däremot så linda öppna den och det var asnära på att rinna över hahah! Men jag räddade situationen! :D och vi fick kakor också. Där var vi typ i 10 min.. INGA BETYG -.- "ni får dem på posten.. trorja" sa läraren, men tack. Linas klass fick fan..

missade bussen så tog trean in till stan, missade bussen därifrån också hah. den åkte precis när jag kom fram. I alla fall, hängde med linda istället. ingen idé att åka hem då mamma ändå skulle bjuda mig på lunch senare. Roade oss på BR i typ.. 20 min, haha det var askul! Och jag MÅÅÅÅSTE ha TP disney alltså! 350 jävla kronor.. Vidare till Subway då Linda ville äta, snacka om hungrig man blev hehehe... Hon tog liksom min favorit <//3 vi roade oss iaf där i typ.. 1,5 timme. I slutet kom hennes pojkvän och hans kompis också, fast sen ringde mamma så jag var tvungen att gå haha. Då var det skojiga över typ xD

jävlar vad mycket det här blev. Har inte gjort ett skit typ sen jag kom hem.. Regnar fan.. Stackars dem på stan som ser på konserten hahah.

Yes, I'm a Gleek! :D
Älskar den här <3 sista avsnittet alltså, kärlek!




Kommentarer
sandra

haha sorru Uo kmr inte riktigt ihåg vad jag höll på med, men tror jag hade typ fullt upp :P

2010-06-12 @ 14:42:46
URL: http://sandwish.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0