6 juni

söndag söndag söndag.. och nationaldagen. Ingen skolångest idag, så jävlans gött! har ingen skola förrän onsdag och då ska vi bara städa, sen ledig torsdag pga studenten och sen slutar fredag :D
men imorn äre skriva skriva spanska läxan som gäller, det allra sista.. (för han var ju tvungen att ge oss en hemuppgift....)

nu sitter jag och.. läser haha, ochv äntar på pappa och sen ska vi åka till Bergvik. Och göra något jag inte vet. Men jag hänger med så jag får någonting att göra.
Ikväll blir det i alla fall att titta på MTV movie awards! Tack och lov att man är ledig imorn liksom och kan se det, skulle knappast kunna se det annars utan att dygna hahaha



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0