sthlm

så, är hos Sandra i sthlm nu :D eller.. Vällingby/råcksta om man ska vara precis.

När jag kom var hennes pendeltåg sen så fick vänta i typ.. 20 minuter på perrongen, skoj.. hah not. anyway. när vi kommit till henne stack vi direkt upp till Vällingby centrum, åt pizza till lunch (nyttigt jag vet) och sen shoppa loss! HAHA, nej men nästan.. blev ett linne i alla fall. Sen glömde vi köpa grönsaker, så fick fick gå tillbaka senare för att köpa det hah. Vid 18 (efter en otroligt rolig middag) mötte vi upp hennes kompis Alex och hunden han passar, och tog en långpromenad........... LÅNG, promenad. typ 2 timmar! Höll på att dö där ett tag. Under tiden bestämde vi oss för att hänga med och spela kubb med 2 andra.. Så hem till Alex, hämta kubb (det var jävligt tungt och bära) sen bort till Ängby IP. Jag blev i samma lag som Alex, och vi vann ju såklart MOHAHA! Sen var jag i samma lag som Sandra, men dem andra gav upp! HAHA-
Fick skjuts hem av sandras pappa, skulle aldrig orkat gå tillbaka alltså!

Imorn ska vi till kolmården, sen på kvällen filmkväll hos Alex (: maha



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0