SPANIEN!

ok.. ska försöka få till ett vettigt inlägg...

Mellan 19.30 och.. tja nu: 00.00 har jag gått från ivrig, glad, överexalterad till nervös till arg till nervös igen till orolig och rädd till HUR JÄVLA GLAD SOM HELST! och sprallig och GAH! FÖR SPANIEN VANN!!!!
Var så orolig där ett tag då navas kom in, och ännu mer arg då Villa byttes ut (Inget dåligt byte då det blev mål efter Torres fel passning men ändå hahaha! Villa är en straffskytt liksom) Men fan, Iniesta <3 Han fick in det efterlängtade målet och det blev inga straffar. THANK GOD!

vettigt inlägg..? Nej. Jag är fortfarande hyper och fattar inte hur jag ska kunna somna HAH! Jag behöver en sorglig film .... fast det kommer inte funka ändå.

btw, när Alonso fick foten i bröstet... Aj.. gör ont i mig än alltså o.o

Och holland ska fan vara glada att de iaf kom tvåa i alla fall. De skulle haft TVÅ röda kort i först halvlek! PFT! men fick dem det? nej. Men sen var det iaf väldigt bra gjort av dem att ställa sig på två olika sidor när spanien kom ner från prispallen eller vad man säger, så dem liksom gick emellan..

Okej detta är inte vettigt och helt jävla ointressant så jag kanske ska sluta.. This is tebbs, signing out.. eller nåt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0