phew..

Imorgon ska vi ha en liten grillkväll här hemma, först trodde jag bara 2 kompisar till pappa skulle komma. Men nej 7 st skulle komma sa han, alla vuxna. Yaaaaaaay... tänkte jag. Ensam tonåring med åtta vuxna en hel kväll HAHAH! Men pappa sa nyss att A ringde och I skulle följa med om jag var här, så hon följer med. typ PHEW! Problem löst! :D

Men i alla fall, vände mig nyss om och kom på... jag måste städa. It's a mess! vettefan om jag har ork till det nu idag dock, tror jag måste ta kattlådan också.. aja. Men jag började nyss titta på Ginga Densetsu Weed, tittade klart på Ginga Nagareboshi Gin häromdan så nu är det dags för den andra! :D Sen har jag 2 filmer och se klart (som jag nog måste se om...), och jag väntar ännu på att gårdagens So you think you can dance avsnitt ska komma ut på internet..

juste, jag har tittat ikapp Pretty Little Liars och.. GE MIG ONSDAG! Dem kan inte sluta ett avsnitt sådär! hahahahha!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0