hemma!

är hemma i älskade K-stad igen <3 förväntade mig en glad katt men han går runt och surar, pft! fått massa jordgubbar också! :D var inga när jag åkte och såg en hel skål när jag gick in i köket, mums!

Just nu är det huuuur varmt som helst och jag vet inte vad jags ka göra.. funderar faktiskt på att gå ut och springa lite senare, då det är mer kallt, behöver röra på mig hah. Får se hur det blir med det, annars gör jag det i morgon!

har typ.. inge och skriva, hahaha. inga bilder heller.
Men bara för jag såg den där "VM's 10 snyggaste" saken på framsidan täntke jag fixa med en sådan senare haha! (: Senare, alltså mycket senare. För nu ska jag stänga av och vara social. Sen glass och jordgubbar <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0