hemma i k-stad

Kom hem igår faktiskt.. haha men ändå. Orkade inte skriva i går, tåget var 30 minuter försenat >< typ palla egentligen, men det var tydligen kö mellan sthlm och södertälje.. Inte konstigt att det stannade i typ 10 minuter efter bara några 100 meter.

På tåget roade jag mig i alla fall med att läsa "Säg det inte till någon", så gott jag kunde.. Hon bredvid mig satt nämligen och tittade på Desperate Housewifes.. Hon hade ju hörlurar men jag såg ju vad som sas och så, kunde inte låta bli att sitta och snegla dit ibland liksom hahah!

Boken är i alla fall grymt bra, fick hålla mig ibland från att börja lipa hahah! inte läst klart än så kanske ska göra det senare... Tror jag ska försöka få pappa att titta på NCIS, tittat på one tree hill hela (okej, halva) dagen tack vare min jävla mensvärk.. Men blev sugen på att se det nu, och jag kan inte titta utan honom hah. Han börja sin semester idag också :D (och det regnar, det gör det ALLTID när han får semester HAHAH) Så skyll på honom om det regnar dem kommande fyra veckorna, alltid kul och göra det (:

Vi var förresten till Kolmården i tisdags, jag skrev inte det va...? (edit: jo det gjorde jag visst) Kanske kommer upp bilder därifrån senare (; eller i morgon.... Jag är för lat för att lägga in bilderna på datorn heheheh.

och förresten... vem är dum (enligt mig) nog att använda Taylor Momsen som fronttjej i sin klädlinje...? Madonna och hennes dotter x_x I mean, come on... TAYLOR av allihop?!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0