flammel

hahah oh gud alltså, snacka om värd grillkväll! Perfekt sällskap :D

vid elva bestämde vi oss för att spela TP, för att ha något roligt och göra allihop liksom. Så alla spelade förutom I som läste frågorna åt oss, så det blev exakt 6 spelare som det ska vara. Vi körde med vuxenfrågor, men efter 2 timmar så gick det åt skogenf ör typ alla så vi bytte till barnfrågorna. Tog en timme till sen vann P Hahahha! Tog EN timme med barnfrågor alltså hahah, jag kom sist men det kan allt vara.. bra.. heh. not.

Men, om jag har otur i spel (vilket jag har) borde jag inte ha tur i kärlek? hahahha bara en tanke.

Jag är fortfarande övertrött sen mitt, I's och A's stora garv förut hahaha, seriöst kunde inte sluta! Minns knappt varför vi skrattade egentligen, var något H sa.

Nej jag ska sluta.. flamsa.. babbla.. nåt.. haha. ingen mer cola nu snart.


(är detta ens läsbart?)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0