babbel

vaknade vid fyra inatt av att det spöregnade ute. (Det hördes på taket) Hade jättesvårt att somna om, och tänkte på att det lät som åskregn. Sen BOOM så åskade det.. Joy tänkte jag och gick ner för att lägga mig i soffan och sova, vaknade en timme senare och gick upp igen hah! Den slog ner borta i Årjäng.. En villa, en sommarstuga och ett garage trorja. Tack och lov att man inte bor där!

men sen på dagen idag så varnade dem för mer åska. Vid halv tre åkte jag och mamma ut till maxi, när vi kom ut därifrån spöregnade det. Det åkte vi ifrån, för hemma var det hur torrt som helst. Men tog ungefär.. 20 min så började det spöregna och åska.. Precis när one tree hill skulle börja också HAH, tack för den liksom. Men det ovädret var mycket värre än det inatt.. ush alltså. 2 oväder på en dag..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0