schoool

Ja.. Idag var första skoldagen. Började tio och slutade typ... ett? Först i aulan i typ 10 minuter och lyssna på nya rektorn (jag är 99.9% säker på att hon var rektor på skolan jag gick på i högstaidet!!!) sen till klassrum och få lappar och massa skit.. Nu väntar 2 softa dagar till sen drar lektionerna igång på torsdag..

Imorgon: Nollning med ettorna
onsdag: rektorn kommer sen nåt med elevkåren på eftermiddagen (fatta kommer ha typ.. 4 timmar hål)

men ja.. Det positiva än så länge: ÖVERSKÅP, HELL YEAH! Samma matte lärare, softa måndagar och fredagar.. och negativt: Kommer tydligen INTE ha matte läraren i idrott också som det står på schemat... vilket betyder helt ny idrottslärare..... 190 minuter samhäll varje torsdag (jag kommer dööööö), sluta 17.00 på tisdagar..

Annrs så stör jag mig extremt på min datamus där högerklicken har slutat fungera. Och ikväll spelar Liverpool också, yaaay! :D Längar till nollningen i morgon mohahahah! Såg massa rudselever i matsalen som går i sam-media, detta kommer bli skööj.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0