limoride!

Jag suger på uppdatering.. men anyway!

Igår så satt jag hemma hos pappa och hade nada och göra som vanligt.. Så ringde mamma någon gång vid fyra och fråga om jag ville hänga med ut och äta med några andra. Och då jag ändå hade nada och göra så åkte jag iväg till mamma och väntade på att Patrik m. familj skulle komma, det var bara dem vi väntade på. Så efter att dem var en timme sena ungefär, så såg vi hur dem svängde upp mot bakgården med deras Limo hahahha!

Så vi åkte i limon in till stan, åt (dålig service var det där också..) sen in i limon igen och åkte runt i stan i typ 1,5 timme, var jääävligt gött! :D Det var kul också när vi åkte in till stan och var på motorvägen, då åkte ju massa bilar förbi. Det var otroligt roligt när några barn i en bil satt och stirrade med typ hakan nere i marken hahah! Dem ser ju inte in men vi ser ut, asroligt!

Jag har iaf typ förbokat den till studentbalen om två år hahahha (;

Har bara telefonbilder.. Hade jag vetat att vi skulle åka i limon hade jag tagit med mig kameran hahah, så kassa bilder.


tha limousine ;D









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0