J not LJ

har nyss tittat på Barcelonas match mot sevilla, då jag itne hade något bättre för mig. Och Barcelona är bra så hahah (: Men. Under HELA matchen satt jag och störde mig på kommentatorerna som sa SeviLJa. liskom.. det uttalas SEVIJA -.-' två LL = J. pft. typ det värsta jag vet i spanska hah, när andra säger lj och inte j när det är två L... Bara för man själv läst spanska i 5 år och är petnoga med det där.

aja, Barca vann iaf :D

Nu har jag absolut nada och göra igen.. Imorgon är det dagen innan skolstart, hemskt, men ska iaf träffa Linda då (; Sen på Måndag får man saker och göra på dagen (typ det positiva med skolan..)

fan måste hitta nånstans och lägga tidningarna....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0