21 augusti 2010

Idag har jag för en gångs skull haft några saker och göra, till skillnad från resten av veckan då jag gjort absolut nada ungefär. Vid.. halv tolv ungefär så rotade jag fram alla mina FRIDA och Wendy tidningar.... Och efter ungefär 2 timmar hade jag sorterat allihop i år och nummer ordning. Så just nu ligger det 12 högar med tidningar i min säng. Tar stor plats kan jag säga!

Sen har jag också bokat The Vampire Diaries säsong 1 dvdn, ett måste liksom! Satt och funderade om jag skulle eller inte då den kostar 379 kr.. Här har man nyss betalat NCIS säsong 2 liksom hahah.. Men jag bokade den ändå, skitsamma typ (: vet ju inte när den kommer, så har något roligt att vänta på :D  Nyss tittat hela säsongen igen nästan men fan, jag kan titta hur mycket som helst! Hoppas den är snabb på att komma bara.
Säsong 2 börjar ju 9 september! Mindre än tre veckor kvar!!! :D


min säng just nu...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0