wedding!

efter 5 timmars bilresa, vilande, strumpbyxor som gått sönder, 365 bilder, massa dansande, ont i fötterna, många dragna personer och otroligt mycket skrik.. Så var jag tillbaka på hotellet efter brölloppet igår hahah! Och nu är jag hemma (kom hem vid 17 men ja, inte orkat skriva)

Brölloppet var iaf asroligt :D tänk, min bror är gift hah! värsta weird egentligen. Det var iaf satans kul! Roligare än vad jag trodde hahaha. Och bingo leken som gjordes tog ju alla på värsta allvar, haha. Försökte få brudparet att pussas, få de generade, alla höll koll på när någon gick på toa (gick en bordsgranne 3 gånger fick man kryss) om ett ljus slockna (haha rojpen släckte ljuset direkt, men det slockna ju då! :D) och massa andra saker! Kul var det iaf (:


jag och Joel (brorsans Best man)



brudparet (:
enda pussbilden jag lyckades få på dem haha, och det var en slump bild!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0