skolupdate

två håltimmar på en dag borde vara förbjudet.... sluta idrotten tidigare också, vilket gör att denna håltimmen blev 20 minuter längre.. blö. 11.00 har jag spanska i 70 min, sen har jag 1h och 35 min lunch... sen en svenska lektion med halva klassen där jag ska redovisa. wiho.. not. ska iaf åka hem under den håltimmen för att äta hemma, då hanna x2 inte ska vara på svenskan, och linda har lektion samtidigt och jag känner inte för att gå helt lonely i skolan så länge hahahha!

cyklade till skolan idag också, jobbigt säger jag bara! inte cyklat sen... början av september kanske haha, och det är länge.

vad fan ska man göra i en timme.. gaaaaaaaaaaaaaah

bilden är fan heartbraking.. hahahah



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0