blöh

min svenska uppgift = berätta om en film i 3-5 minuter. INGET referat, utan åsikter.

exempel:
  • Den otäckaste film jag sett - jag ser inte skräckfilmer.
  • Den film jag skrattat mest åt - ofta jag vet vilken film det är?
  • Den film jag sett flest gånger - men vad kul har hela min filmsamling att välja mellan
  • Den första film jag såg - inte ens min mamma vet det
  • Den film som har de bästa effekterna - inte vet jag.. star wars?
  • Kalkonfilm nummer ett - dåliga filmer = jag glömmer bort de
  • En riktig snytarfilm - typ 100 filmer att välja mellan?
  • Den bästa tecknade filmen - också en 100 att välja mellan
  • Den bästa bondfilmen - inte sett en enda
  • Den bästa barnfilmen - kom igen...
  • Filmen med det bästa slutet - hur många filmer har ens ett bra slut?
börjar bra.. eller hur?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0