allmänt klag/babbel

huvudvärk... dne vill inte gå bort.. gaah! ok borde inte sitta vid datorn då nu, men jag ska se film på datorn.. (så fort den blir klar..) vafan nu gick den till en timme igen GAH.. I alla fall... sitter och väntar, drogar lite youmeatsix och mcfly videor och... ja väntar. trodde det skulle gå fort men ack så fel man hade. Oj 11 min.. shit. hah! här ändras det..

har inte gjort ett skit idag, och imorn måste jag börja med svenska läxan... hur mycket jag än inte vill, så måste jag. skjutit upp det hela veckan hahah. men det är fan svårt att komma på en film.. jag vet inte vilken jag sett flest gånger, jag vet inte vilken film jag först såg, inte kalkonfilm nummer ett, och bästa filmen med bäst effeter.. JAG VET INTE! gah. läraren måste verkligen tro att vi inte har någon fritid när hon ger oss en sådan uppgift (som dessutom ska redovisas muntligt inför klassen) över ett LOV!

Tänkte våga mig på att se The Box imorgon iaf.. mamma hyrde den, och trodde att jag skulle gilla den.. ha-ha. thriller film? mhm. aja ser jag med henne ska det nog gå bra hahah



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0