4 april 2010

happy b-day Heath Ledger!

söndag och ingen skolångest. fyfan vad gött det är! ledig en vecka till mohahahha! att jag har 3 skolsaker och göra kan vi ignorera för stunden tycker jag... i alla fall... så har jag lika tråkigt som varje söndag, hah. solen lyser ute så vill typ ut och göra något men... vad? det är frågan! och jag har tyvärr inget svar.

En sak är nog bra iaf haha, jag har invigt mina skor utomhus! haft de i... över 1 månad nu hehehe.. målet var att kunna gå i dem till 17 april då brorsan gifter sig *tudu du du*, och jag har nått det målet redan nu (:
såg i måndags också att en i min spanska har likadana skor (morr) fast hon.. var inte så bra på att gå i dem HAHA, kunde inte låta bli att skratta lite. såg roligt ut, sen sa hon själv att hon inte kunde gå i dem, och det hade hon ju rätt i



C ya.


Kommentarer
Sandra :)

skorna!<3 :) hahah x)

2010-04-04 @ 16:52:56
URL: http://sandwish.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0